sobota 28. ledna 2017

Nová deka



Dlouho jsem nic neháčkovala a asi proto jsem dostala náladu na větší projekt.
 
Takový ten, kdy nemusíte moc přemýšlet. Něco na stále ještě dlouhé večery, kdy u televize prostě vezmete háček do ruky a můžete háčkovat. Projekt, u kterého nemusíte neustále počítat nebo koukat do návodu.
 
A takovým projektem je pro mě deka, má i tu výhodu, že jak přibývá, tak vás pěkně hřeje :)
 
Chvíli jsem uvažovala o granny stripes, ale nakonec vyhrály mé oblíbené vlnky.
 
 


A chtěla jsem je barevné. Ne až tak moc, jako moje poslední barevná ripple deka, ale nedávno jsem začala ripple blanket s černo bílých proužků a ačkoli se mi takové deky na fotkách moc líbí, v reálu jsem z ní moc nadšená nebyla. Dokončení se nejspíš nedočká.
 
Rozhodla jsem se proto pro barevné proužky oddělené šedou. Jak přesně budu barvy kombinovat ještě nevím, uvidím, jakou budu mít náladu :)
 


 
 
Zatím jsem spokojená, i když pár řad už jsem párala. Ale znáte to, v prvotním nadšení vás nějaké párání neodradí. Jsem zvědavá, jak se mi bude chtít párat po pár dnech.
 
 
 
 
 
 
Hezký víkend,
Jana xxx

15 komentářů:

  1. Wooou to bude parada...ta predošla je fantasticka určite sa jej vyrovna aj tvoja ďalšia, veľa zdaru. Krasne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  2. JANI, zvolila jsi krásnou kombinaci. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvy.Držím palce,at se daří.Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Bude to krásně barevně sladěná deka. Mám pletené deky ráda.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je úžasná a ty barvy se k sobě moc hodi Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná kombinace barev. Krásný projekt! Krásnou neděli, Jani :-) D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak ti rozumím, mám tu klubíčka a třikrát už jsem deku rozpárala, nebylo to ONO. Barevné vlnky vypadají hezky. Měj hezkou neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje príspevky stále viac lahodia oku!
    Tá plsť, čajník, sivá, obrus....:-)
    Ja som tiež za farby, tiež som zistila, že čierno biela je na fotke krajšia....
    Ako sa vytvára to zúbkovanie?
    Deka sa mi páči:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, parádní barvičky jsi zvolila, taky momentálně "vypínám", měj se hezky a ať se dílo daří,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá moc hezky, Jani!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jani,
    nádhera, mohla bych poprosit o návod?
    Moc děkuji

    Věrka

    OdpovědětVymazat